måndag 23 mars 2009

Ett tag sedan nu...

Det har allt lite förändringar i mitt liv får jag ju då säga...men tänkte först berätta att jag ville visa min mamma lite uppskattning så när hon,Inga och Kari var här på syförening så överraskade jag mamma med en liten blombukett...en riktig vårbukett kan jag säga....glömde ju tyvärr att ta foto på den då..sorry...rätt så lik ändå den på bilden...men mamma blev jätteglad och rörd precis som de andra blev...tårar vankades...
Har haft semester nu ett tag...den är slut på torsdag då..så tillbaks till verkligheten igen. Har tagit det rätt lungt på semestern..fast har tränat och även ridit lite...lite fest har det oxå hunnits med..har sen börjat träffa en kille...hela den historien är rätt så kul får jag säga...han hittade mig på en kontaktsida och sen började vi prata och det visade sig att vi jobbar på Jysk båda två...vi var båda två även på julfesten där vi satt vid samma bord fast på varsin hörna...kom på att jag spanat in honom där..hehe...snacka om att världen är allt bra liten...vi har hittat på en hel del redan...mysiga strandpromenader...Bland annat picknick med varm choklad o kanelbullar...var på utflykt i helgen i Rörumsskogen..himla fint får jag säga...det tog tid då innan vi hittade dit...hehe..Mycket fint vattenfall....fler såna får man allt ta och leta upp..



Det känns verkligen bra detta..vi kan prata om allt och verkligen vara oss själva i våran närhet...det känns som vi har träffats och känt varandra längre än vi gjort...helt otroligt...
Mamma och jag var som vanligt på Hyresgästföreningens årsmöte och vad händer där...jo jag blir invald i styrelsen som extra suppl...kul...var på mitt första möte igår..intressant...fått en del uppgifter...efter mötet blev det pizza...gott var det minsann..längesen jag åt pizza...nu är det minsann dags att lägga sig..ska upp tidigt..ska vara statist för Wallander...återkommer om det....Puss..

HA EN UNDERBAR DAG!SNART ÄR VÅREN HÄR!!!!!

3 kommentarer:

Ulla sa...

Inte så konstigt att det varit tyst från dej ett tag, när det hänt så mycket... Låter som vårkänslorna kommit lite tidigare där nere.
Häls... 683

Jenny sa...

Ja lite har de nog allt....hehe....

VitaMagnolia sa...

Så glad för din skull :)
All lycka till med kärleken.

Kramar