måndag 4 maj 2009

Här kommer lite iaf....

Har ej haft väldigt mycket tid över till att skriva här för har jag ej jobbat så har Dennis och jag varit iväg på något. Alltid trevligt att ha fullt upp minsann. Igår var vi och red Islandshäst. Det var toppen och vilken tur vi hade med vädret sen. Vi skulle egentligen ridit på eftermiddagen men det blev ändrat vilket var tur eftersom det var bättre väder på förmiddagen. Det var mysigt som vanligt. Just för att där är så himla mysig och fin natur. God hembakad fika, trevligt sällskap och fina hästar.Vad mer kan man önska sig?!

På Valborg så tog vi det rätt så lungt. Först tog vi en lång promenad i Fyledalen och en picknick på det. Hade varit lite mysigare om det nu inte blåst så himla mycket då. Sen hittade vi en död hjort...isch....den hade blivit vit så den måste ha legat där ett tag. Senare på kvällen körde jag, Dennis och Kim till Svarte där vi grillade och lyssnade lite på körsång vid elden. Mysigt men sen blev det allt lite kallt...eller hur Kim..hehe...I lördags gjorde vi nåt helt otroligt och det var att testa två bilar...först en Toyota Rav4..den var jätte härlig att köra minsann så en sån skulle jag allt kunna tänka mig. Men sen provade vi Mustang...jag säger bara wow och vilket monster...
Det var vad ni fick veta just nu för tillfället iallafall..kommer mer snart igen..lovar...Puss...

Inga kommentarer: