tisdag 20 januari 2009

Nu börjas det igen...hehe...

Idag har jag jobbat...även igår...fått lite extra timmar denna vecka vilket är bra för alla timmar behövs verkligen..sanna mina ord...har även sökt lite extra jobb...inom hemtjänsten..tro det eller men varför inte o sen på Ica...får se vad det blir..och hur det blir...
Annars har jag fullspäckad vecka....ska hjälpa Eva...för sen är det ju kalas på söndag...ska bli kul med skattjakt och karaoke...hehe....ska även iväg med mamma till en äldre dam vid namn Linnea...en dam som Kari känner så hon ska ju såklart oxå med...blir hämtad imorgon vid halv tolv..trevligt ska det bli...sen skulle jag egentligen träffa Ida-Therese denna vecka oxå men det blir nog lite för tight med att få in det..men vi tar det i början av veckan gumman...du sa det funkade..behövde ej känna mig stressad...du e för go...tack för att du finns....
Vet vad jag mer gjort idag..något som jag äntligen tagit tag i igen....träningen....nu är det på allvar måste ju följa mina nyårslöften eller hur...det har iaf börjat bra tycker..eller vad säger ni alla....nu ska jag ringa ni vet vem....hehe...puss på er....

1 kommentar:

Anonym sa...

har dina nyårslöfte börjat bra? vad prata vi om i bilen? :p