söndag 1 februari 2009

Färdiglekt...

Nu är det minsann färdiglekt...det var sånt man gjorde när man var liten...man kan inte annat än blir förbannad eller hur...merän så säger jag inte...ni som känner mig vet ju allt vad det handlar om eller hur...
Nu är det fokus på mig själv och ingen annan..förutom Trixie och mina nära kära förstås...för de är ju mitt allt..
Igår kväll hade jag det väldigt trevligt då min brorsdotter Josefin kom hit..vi lagade god mat...rotfrukter i ugnen med lax och sallad...mums...sen kom Larsen och Kim hit...mycket trevligt...blev dock lite för mycket sprit...tror jag ska hålla mig till cider hädanefter...hehe...Sen blev det Bar a Bar..mycket trevligt för en gångs skull..blandade åldrar och bra musik...sen ett glatt humör gör mycket och glad det var jag allt...pratade oxå med en väldigt trevlig kille....så det gjorde ju oxå sitt...sen var där några man kände med ju...som sagt trevligt...Puss puss
FÖRLÅT VILL JAG OXÅ SÄGA TILL EN SPECIELL PERSON!!DU VET VEM DU ÄR!!

Inga kommentarer: