tisdag 24 februari 2009

Nåt att tänka på..

Killar e svaga ..de kan ej motstå oss tjejer/kvinnor...Att man kan linda dom runt sitt lillfinger...ibland...Hur de än försöker kan de inte motstå oss...Detta är en härlig makt tjejer...Lev ut er girlpower!!!
Sen är det en annan sak jag oxå tänkt på som jag kommer att göra detta året och det är att visa min mamma mer uppskattning för att hon finns....Hon är min hjälte..ser verkligen upp till henne...hon är verkligen en bra förebild...måste komma på nåt bra att göra för henne...hon fyller oxå 70 år i år...har ni nåt tips...

TACK FÖR ATT DU FINNS MAMMA!!!PUSS PÅ DIG!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Varför ska man linda ngn runt sitt lillfinger??? Var det dummaste jag har hört. Tro inte du får ngt förhållande på det visset...

Jenny sa...

Är du dum i huvudet eller...det var inte det jag skrev heller...att jag gjorde det...

Jenny sa...

Sen en sak till...varför anonym..vågar du ej stå för vad du skriver eller...

VitaMagnolia sa...

Det du har skrivit kan misstolkas...Den anonyma tolka det så. Hon är inte dum i huvudet för att hon tolka det så. Du kanske ska tänka på hur du skriver....Enligt den fenomegrafiskta ansatsen finns det lika många sätt att tolka en viss sak som det finns människor. :) kram