måndag 7 september 2009

Så nu var det gjort....tyvärr..eller...

Igår söndag var en rätt lung o behaglig dag får jag säga...fast man gick upp i ottan en söndag. Var nämligen på styrelsemöte i Simrishamn. Jag är ju då med i Hyresgästföreningens styrelse för er som ej vet det..hehe...spännande och intressant..

Sen när jag kom hem tog jag en liten tupplur..skönt minsann...sen gjorde min kära god mat till oss äggstekta nudlar med lax och sallad plus lite delikatesstänger...fast jag drack ej öl då....hehe...det blev saft för min del..tråkig jag är var....gott var det allt..mums..
Idag har jag jobbat...hände inte så värst mycket där...blev att stå i kassan...trist att göra det hela dagen men det tänker jag allt ta upp på mötet...Mamma har oxå fyllt 70 år idag..klart man ringde henne fast man grattade henne ordentligt i lördags....hon har haft en bra dag med sin vänninna.

Efter att jag slutat att jobba idag var det att börja förbereda för att min lilla Trixie skulle åka iväg..snyft..jag har nämligen bestämt att det bästa för henne är att får komma tillbaka till landet igen. Så vi var och lämnade henne ikväll. Hon får ligga i sin lilla bur ikväll för hon låg bara och morrade och fräste. Men hon har fått ett rum i stallet där hon är tillsammans med sina halvbrödrar. Det kommer garanterat att gå bra så småningom men man måste ta allt stegvis. Ska dit i slutet av veckan och kolla läget samtidigt som jag då ska rida lite på lilla Bartus..Måste ju testa hur det känns att rida nu eftersom jag har ont i menisken....men det går säkert bra det med...Puss

HA DET BRA ALLIHOPA SÅ HÖRS VI SNART IGEN!!

Inga kommentarer: