onsdag 10 december 2008

Blir bara så arg...

Där finns tydligen en person här som verkar ha problem...som även så feg så den måste vara anonym...så löjligt...bara för att jag har träffat en kille nu betyder det inte att jag stressar fram nåt..tvärtom..men man får väl vara glad ändå..eller...Det är inte så många som vet om det heller...vi tar det lungt men seriös kan man vara ändå....blir så irriterad på folk som ska lägga sig i..lev ditt eget liv o strunta i andras...speciellt om man då inte kan säga vem man är...vågar du ej stå för vad du skrivit eller vad...så fegt..förstår ej vad ditt problem är...vi är dessutom fortfarande på dejtstadiet...
Jag kan säga som så det är faktiskt han som visar mest intesse i det hela..för jag är rädd o försiktig och därför vill jag ta det lungt...och du anonyme som skrivit måste ju veta vem jag är eftersom du påstår en sak...varför ej ge sig till känna då....!!!

Inga kommentarer: