tisdag 16 december 2008

Jordskalv

Nu har man då inte skrivit på ett tag igen så det finns en del att skriva...fast tänker ändå ej skriva så himla mycket då....inte om en speciell person iallafall för där är tydligen någon som irriterar sig på det...
Iallafall så träffade jag honom igen i lördags..det var mysigt som vanligt...vi pratade..kollade tv och tog det allmänt lungt...hade riktigt lördagsmys med tända ljus...gick ner en sväng i stan...hand i hand...för jag var hungrig...vad blev det om inte Max...igen...suck...mer än så finns där ej att tillägga...
Igår var jag ute på landet...fick även ridit lite minsann och det gick bra...känner mig allt lite stolt över mig själv...har ju ej ridit på ett bra tag...och det kändes inte det minsta konstigt faktiskt..var väldigt avslappnad...skönt...men sen skulle klippa Bartus hovskägg...vad händer..jo jag råka sticka honom med saxen...suck..stackare..det började ju att blöda....jag e jätteledsen gubben....hoppas nu det läker bra...vi tog ut honom o sköljde det rent o tog på jodipax.Det är ju bra att det blöder iallafall dör då kommer skiten ut om där nu är nån...
Elsa skulle iväg o gå lucia på skolan så det körde innan min skjuts kom...som bestod av Jennie o Fabbe...tack för att ni ville hämta mig...sen skulle Jennie o jag till Åhlens o ÖB...kul o trevligt att äntligen få träffa henne lite...det var ju verkligen längesen gumman...tyvärr blev det ej så länge...men men man får ta det lilla man får..hehe...Sen käka vi på Max...igen....är vi stammisar där eller vadå...suck...
Sen fick man världens överraskning vid 6 tiden imorse...vaknar med ett ryck...Trixie blir skiträdd...gömde sig under badkaret..av vadå...jo ett jordskalv....här i Sverige liksom...och det var mest här nere i skåne och dessutom mer nere på detta hållet...ojoj...vad ska man säga...kan även komma ett litet efterskalv...jag trodde jag drömde eller nåt när jag vaknade så och hela huset skakade...riktigt obehagligt faktiskt....Nä nu ska jag äta lite..är hungrig....Puss

♥ FINNS INGEN ANLEDNING ATT STRESSA FRAM NÅGOT!!! ♥

Inga kommentarer: