onsdag 3 december 2008

Vad fan...

Först vill jag säga att filmen War Inc var sådär bra...konstig o annorlunda film med konstigt slut.Inte van o se Hilary Duff i såna filmer ju. Såg däremot en annan film eller två sen.Det var Definitely Maybe o Tinker Bell.Båda var skitbra.Den förstnämnda var nog den bästa jag sett på länge o den andra var allmänt gullig..hihi..kan ju ej hjälpa att jag älskar disney..
Vad fan e det då med min rygg eller snarare mina skuldror..har ont som fan emellanåt så att jag bara vill skrika...inget hjälper heller...bara värktabletter en tag då...Orudis lite med då...men måste börja träna igen så får vi se om det hjälper...Jennie gumman vi måste ta tag i det där med träningen som vi sa idag...kom på en sak vi glömde..listan...vår berömda lista..hehe...
Sen har börjat må lite konstigt med..kan det vara penicillinen eller är det bara inbillning..hm det e frågan...
Blir det dejt på lördag nu tro..hoppas verkligen det jag...ser fram emot det...men bara för det så blir det väl ej av för så e det ju alltid...eller...vi ska iaf käka o dricka gott..vin blir det allt brorsdotter min..hehe..sen blir det nån film på det...vilken återstår att se...allmänt mys blir det iaf...längtar...dags att försöka sova..jobb imorgon..Puss

♥ ♥ SES PÅ LÖRDAG!!!MY GUY!!!♥ ♥

2 kommentarer:

VitaMagnolia sa...

Lycka till med dejten. Kram kram

Jenny sa...

Tack Tack :) om det nu blir nåt vill säga...vågar ej tänka positivt riktigt ännu..inte förrän han e här....