måndag 1 december 2008

har man fått penicillin igen då...hur känns det på en skala...inte kul..fast vill ju allt att tån ska bli bra...för det e så himla drygt...det är en infektion av nåt slag..hur nu det har uppkommit det är en helt annan fråga....sen är det minsann tur att jag varit ledig idag och även är det imorgon...har verkligen vilat ut idag kan man säga...hehe..imorgon har jag lite jag måste göra...sen i veckan måste jag även träna nåt...städas innan lördag ska det med göras...det är ju jobb torsdag,fredag o lördag oxå...nu tänkte jag allt se vidare på filmen jag höll på att kolla men skrev ju igår att jag skulle återkomma ang tån...hehe...nu e det gjort...filmen jag ser är inte så bra då men vill ändå se den klar för Hilary Duff är med i den...War Inc heter den....bye for now...

PUSS PUSS PUSS PUSS!!!

Inga kommentarer: