söndag 30 november 2008

Aj aj..igen

Vad ska man säga....hur kan det hända igen liksom...ja det e verkligen en bra fråga det...farbror doktorn igen imorgon...tur man är ledig...
Helgen annars då...hm..träffade Jennie,Pia o Fabbe i fredags..käkade pizza o såg på Idol hemma hos Pia...rätt som äntligen åkte ut...Jippie..fast det tycker nog ej min bror...hehe...Sen åkte vi hem till mig..skulle kolla film där...Pias hund följde med men tyvärr så gick det ej så bra med Trixie..hon blev skiträdd...hoppade på väggen...snuttan förlåt...filmen vi skulle kolla på ..The Mist...var skitkass....jag körde Pia hem sen....på vägen ringde minsann Patrik....det var längesen..men han är ju allt nybliven pappa så han har fullt upp men o andra sidan så har jag ej hört av mig heller...han var iaf på Gina...stack in om och sa hej....
Sen blev det sängen sen..skönt...jobb jobb på lördagen...bråttom blev det sen..gums skulle ju ha fest...hon hämtade mig på jobb o sen full fart...vi skulle solat..men det hann vi ej..tyvärr...men jag hann iaf färga håret..hehe...hämtade sen Natti o Martin...
Festen blev som den blev..god mat..trevligt i början men blev hängigare o hängigare..dels för jag hade fruktansvärd huvudvärk..ont i tån o inte alls på festhumör...sen skulle ju Fredrik kommit men så blev det då ej...hade ju lovat kompisarna först...men tappade suget...för han hörde ej av sig..inte förrän sent...och inte när han skulle...men får se hur det blir med det hela...har fått mess av honom o vi har pratat på msn...som det ser ut nu iaf så ska vi träffas på lördag...får hoppas det blir så nu med...men får låta bli att hoppas för mycket då...fast det e svårt...för annars blir man så besviken bara....
Ok ang festen så när de andra stack vidare så gick jag hem....inte lönt o följa med när man ej är på humör...tur var väl det..för hade såå ont i min tå...kunde ej sova...men som tur var somnade jag till slut..så det var kanske tur att inte Fredrik kom heller...
Idag har jag först jobbat..sen blev det att gå lite på julskyltningen...var allt påklädd ordentligt..man vill ju ej frysa..hehe...dags att sätta sig vid den andra burken...om jag nu kan slita mig då...pratar ju med Fredrik...Natti natt...återkommer vad som händer med tån...puss o kram på er alla....



Inga kommentarer: