måndag 24 november 2008

Finns ej...

Det finns då inte så mycket att skriva idag...lugn helg med jobb...skulle haft tjejkväll i lördags men så blev det ej...Men Jennie kom till mig...vi började festa till det lite...Jennie ville först ej eftersom hon var på personalfest kvällen innan o det blev ju allt lite tufft där..hehe...eller hur gumman...
Vi fixade iaf till oss...jag klippte hennes lugg...får ju allt ta o säga att det blev bra faktiskt...klippte även min egen...men hur blev det då...isch..det duger väl....
Sen kom Fabbe o då blev det allt pizza på Regement...gott som vanligt..så gott så man glömde bort salladen liksom...suck...sen började vi spela lite spel...Cluedo igen...Fabbe o jag vann som vanligt...hehe..sen spådde jag Jennie lite..kul...sen blev det lite Uno på det o där vann faktiskt Jennie...skönt gumman va...
Men tyvärr så blev det ej utgång sen som vi hade planerat..för som sagt det blev lite för mycket för lilla gumman i fredags...Förstod dig gumman fast jag blev lite besviken men det vet du...har varit lite hängig,deppig o ledsen på sistone..vet ej varför då...höstdepression kanske vad vet jag..men jobbigt har det varit iallafall...så i söndags efter jobb stack jag till mamma..min lilla mams..kände att jag behövde det..har ej träffat henne på länge heller så behövde lite mammatröst..vi hade det mysigt...pratade o kollade tv...Wallander...bra som vanligt..tog allt för mig lite av några mysiga mammakramar med...tack för att du finns mamma....du e underbar..älskar dig...man skulle allt sagt det lite oftare eller över huvudtaget..vi e allt lite dåliga på det här i Sverige..det ska nog bli mitt nyårslöfte...att visa bättre vad nära och kära betyder för en och dessutom hur mycket de betyder för en... Kudden kallar minsann nu..Natti natt....♥

HA DET BÄST ALLIHOPA OCH TA DET LUGNT DÄRUTE!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad kärt ;)