måndag 10 november 2008

Varför ska det vara så komplicerat

Ja varför ska det det.....
varför jag undrar ska jag snart komma till..
Säljaren som jag träffade förra veckan...träffade jag igen två dagar senare..det var väl väl trevligt...en flaska rött och lite snacks...men mer än så blir det inte..Mr C var inte riktigt min typ eller är det jag som är kräsen...vem vet..men har man ej rätt och vara det...kan jag tycka iallafall..har ju fåkat ut för en hel del nötter i mitt liv...
I lördags blev det lite fest...fast vi blev ej så många men det var kul iallafall....min andra hälft kom senare..även en kille som vi kallar Mr A.En kompis som jag känt i ca 2år...men vi har inte setts på 1 1/2 år...då det var lite mer än kompisar...hehe...men jag träffade Mr D och Mr A träffade tjej...vi har pratat i tele under denna tiden och även lite på msn..så vi har ju haft kontakt.Det kändes nåt när jag såg honom men vet ej riktigt vad...blir inte riktigt klok på honom heller då...allt blev så jobbigt så han körde hem mitt i natten fast han skulle stannat..han kände sig dum....messade honom när han kört och han svarade när han kommit hem då...men men...inte det jag ville att han skulle svara om man säger så...Messade honom sen på söndagen igen men dock inget speciellt men han har fortfarande ej svarat...suck...han har ej varit singel så länge..bara en månad ungefär...han behöver tid och han vill ej förstöra det...han vill ta det lungt..men hur menar han..vad tänker han..hur tänker killar egentligen..körde jag dubbla budskap...men kommer låta honom vara några dagar nu då...bäst så tror jag...hör av mig till helgen...
Igår var jag på kyrkogården och tände ett ljus för pappa..GRATTIS PÅ FARSDAGEN!!! Saknar dig! Tänker på dig!Hoppas du har det bra däruppe i himlen! Hälsa Tim! Hoppas han oxå har det bra.Saknar även honom såklart..och tänker på honom!Puss Och kram på er båda! ♥ ♥ ♥
Nu ska jag dricka TE för tro det eller ej men börjar få ont i halsen igen och känna mig allmänt skum i snoken...har även haft problem med mitt ena öga...suck...tar det aldrig slut eller...Natti!!

VI HÖRS EN ANNAN DAG!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

kort o gott han borde få en käftsmäll...
han också

Jenny sa...

Hm..vem mer ska ha det...Är det du Jennie som skrivit..blir lite förvirrad nu då?

Anonym sa...

ja det e jennie

Anonym sa...

tiden på denna datorn funkar ju bra hihi

Jenny sa...

Ok...gör den inte...hm..vad e det m dig..orolig...

Jenny sa...

tiden funkar på min dator...vad var det för tid du skrev då...hehe