onsdag 19 november 2008

Usch...

Usch vad jag hatar att ha en såå jobbig fobi som jag har....urk....för jobbigt är det allt..
Idag har jag varit ledig...vilat ut...tagit det lungt...tvättat..städat undan lite...vad hände då..jo Trixie välter ner en sak i min fönsterkarm som jag fått av Marcus..min brorsson...snacka om att jag blev ledsen i ögat och riktigt arg på henne...visst det var kanske ej meningen men ändå...hon är inte direkt smidig...jag tror jag fick den förra julen om jag ej missminner mig så det betyder att jag ej haft den ett år ens....suck...men så är det med katter speciellt när de är små då...
Så mest varit hemma idag då...blev lite tv sen...Greys Anatomy...bra som vanligt...och lite sittande här...nu ska det duschas o sen väntar sängen igen...jobb imorgon ju...sen är man ledig på fredag igen..då ska gå lite på stan o uträtta lite ärenden...till helgen blir det till att jobba...Puss o godnatt


SOV GOTT ALLIHOPA!!!

Inga kommentarer: