tisdag 18 november 2008

Ett tag

Nu har man då inte skrivit på ett tag igen...men det finns inte så mycket att skriva egentligen....helgen har inte vatt så spännande direkt...har jobbat..vilket jag ska göra nu typ tre helger i rad...suger men det blir kul när lönekuvertet kommer sen då..eller...
I fredags skulle jag bara ta det lungt o mysa m Trixie men så blev ej fallet eller jo ett tag..sen fick jag mess av Padan...han,Brandbil o allas vår Fabbe satt o festade...de ville komma o hälsa på o sen att vi skulle följa m till Pc...sagt o gjort så fick det bli..vad menar jag nu med vi då..jo jag o min andra hälft såklart...hehe...men det blev ej så länge då..vi satt mesta tiden här..eftersom Jennie hade bilen så tog vi den ner o jag körde..gissa vad som hände jo jag fick motorstopp mitt framför en massa ungdomar..suck sååå pinsamt..men i o för sig så kan det hända vem som helst...första gången jag körde den bilen ju......iallafall så var vi inte på Pc så länge inte ens en timme...men det blev allt lite flört ändå...ja inte från min sida då utan Padan flörtade vilt...även brandbil...hm...finns ej så mycket att säga om det...jag försökte i o för sig flörta med en annan..min dock ej så lätt när man är nykter med tanke på att man är rent för blyg..jobbigt som bara den.Sen inte bara därför utan han verkar vara kompis med en som tycker jag är en mansslukerska..vad han nu menar med det..o som dessutom är släkt med Mr F.... o kan det ju allt bli lite problem...eller...
I lördags var jag o Jennie på Regements pizzera o käkade..sen mötte vi upp Pia och gick en promenad..härligt och mysigt...kul o träffa Pia det var ju så längesen..vi tre ska ha myskväll nu på lördag med mat o film....ska bli kul...se det går att vara tre stycken utan tjafs...
Sen i lördags tittade vi in o sa hej på Sammes fest...sen gick Pia hem likså Jennie o jag..kollade lite tv...precis som sen i söndags..Jennie bjöd mig på middag..vilket var jättesnällt gumman...men det är ju roligare att äta två än en..eller hur...vi brukar ju göra så ibland...ge o ta ju i en vänskap..vänner är ju viktiga...viktigt att vara där för varandra på alla sätt som är möjliga..
Idag skulle jag vara barnvakt till Elsa...stor har hon allt blivit..börjat skolan nu ju..kul o se hur dom växer...skulle ridit sen men så blev ej fallet för Jennie ringde o frågade om vi ville med ut o gå en promenad..klart vi ville det för solen sken ju...mysigt var det..vi körde henne hem sen o jag stannade ej det fast jag saknat ridningen o Bartus väldigt mycket...men jag är ju ledig fler dagar i veckan...bara till att hoppas att det blir fint väder någon av de dagarna då...även att C hinner bli frisk så jag slipper hoppa in o jobba fast i för sig har ej råd att tacka nej som jag gjorde idag..dumma jag..men hade ju lovat Elsa...vill ej vara nån som sviker...efter vi dumpat av Elsa så handlade vi fika med oss o stack hem till mig..spelade spel...ett på datorn o sen ett vanligt sällskapsspel...jag vann allt lite vilket jag nästan aldrig brukar göra ju...hehe...hade jag kanske med mig nån annan otursfågel...hehe...om ni nu undrar vilka spel...så var det ett frågespel,Cluedo o disneymonopolspel...hehe....
Vad blev det för middag idag....tro det eller ej men max...är man stamkund där eller vad...jag var egentligen inte ens hungrig men man måste ju äta..gott var det ej heller...men men...nu sitter man då här o känner att jag måste snart sova..jobb imorgon ju...så får väl säga natti men frågan är hur man ska kunna sova nu då..har ju både druckit en massa kaffe o sen även cola...hm...Puss


Godnatt o sov gott!!!Söta drömmar!!

2 kommentarer:

Calin sa...

Gud vilket långt inlägg. :) Men kul och läsa.

Jenny sa...

Ja det blev allt lite långt...hehe..tur att det var kul att läsa då...:P