tisdag 4 november 2008

Ojojoj

Vilken dag!
Började inte förrän klockan två idag..så drygt...tiden gick allt sakta på jobb..suck..men inte mycket att göra då...
Väl hemma lagade jag köttbullar och spaghetti..var sååå hungrig..lite stekt svamp på det och sallad...gottigott..mätt blev jag...
Satte mig en stund vid datorn...vad händer då....det ringer på porttelefonen....hm..vem kan det vara...Jennie min andra hälft pratade jag ju med på msn...likaså F...M öh nej....hörde ingen i telefonen...för klykan var inte till...hörde sen att nån blev insläppt..hm...fick titta i titthålet...tänkte det är nog ingen till mig utan bara nån som ville in...ser en kille och gissa vad han knackar på min dörr...öppnar...suck...vilken sötis...vilka ögon...hur jag nu kan se det eftersom jag tagit av mina brillor...ville ju ej öppna i dom liksom..räckte och blev över att jag öppnade i mysbyxor och jobbkläder....han var en försäljare..kunde ju inte annat än släppa in honom...så söt som han var...han presenterade sig..visade sitt idkort...vi gick in i rummet...han presenterade boken han säljer...lyssnade egentligen ej så mycket..hehe...kunde ju inte annat än att tacka ja till erbjudandet..hm...vi pratade en massa..trevligt...han frågade om vi inte kunde träffas igen och gav sitt nummer....ojojoj....vad mer finns att säga...han frågade om han fick ge mig en kyss....ojojoj....bara rakt på sak liksom...men han var allt lite generad..hehe...visst fick han kyss såklart...svårt att tacka nej till ju...efter det gick han för hans kollegor väntade på honom...han har redan skickat ett mess oxå...trevligt....hans namn..nä det får ni väl inte veta heller....hehe....hopp i duschen och sen hopp i sängen...Natti! ♥ ♥ ♥

HA EN BRA MORGONDAG!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen det är klart jag vill sdvara dig vad vill du ha hjälp med kram janett

Ulla sa...

Ojojoj, tänk vad som kan hända ibland.....

Jo klockan, kära kollega.... när du valt klockan så ser du ruta med HTML code. Kopiera den ena eller den andra och klistra in på ett nytt sidelement. Så ska det funka, annars hör av dej igen...

Ha en bra arbetsvecka.... Kram

Jenny sa...

Tack Ulla :)