onsdag 12 november 2008

Orolig

Gumsan lilla allt lite orolig för dig...40 graders feber låter inte alls bra ju....inte så vanligt heller...men bra att du ligger nerbäddad....tänker på dig...krya på dig!
Idag har man oxå varit ledig...men inte blivit gjort så mycket idag pga vädret...pratat lite med mitt ex Mr A...ingen kommentar där alls..eller...
Sen ikväll var det fackmöte...trevligt....god smörgåstårta som vanligt...köpte en bit med mig hem...mums...lunch till imorgon...snygg kille var där oxå...han har allt handlat av mig på Jysk...hehe...jobbar på Hans Anders Bygg....verkligen my type of guy...men men han är väl upptagen som alla andra eller så är det något annat...suck...tror jag ska kolla lite film nu faktiskt...eller kanske på Greys Anatomy...Puss puss....

KRYA PÅ DIG GUMMAN!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

var på mas igår eftermiddag sen hem till päronen, sen sjukan imorse igen...men febern har gått ner till 39,7 nu tror jag det var. men fy fan har aldrig varit s¨här sjuk o shit vad man yrar. dörren ringde innan o då svara jag i telefonen :)