måndag 8 december 2008

Hänt en hel del..hihi..

Jag lovade er alla att återkomma o berätta hur det blev med min dejt...för dejt blev det allt...vågade först ej hoppas för mycket..men han kom allt...Vilken dag o kväll sen...Det blev allt lite stressigt så det var tur att min Jennie skulle hjälpa mig med maten..tack gumman än en gång...det blev ju tyvärr så att hon var här då när han kom..men sa som det var...helt ok..fast klart vad ska han säga...Hon stannade en stund för hon skulle på konsert sen...hon ville ej gå än..varför inte då gumman..hehe...
Maten blev bra...till slut blev vi själva...inget ont om det...hehe...vi pratade o kollade på film...ville bara ta hans hand men vågade ej...till slut tog han min hand...så gulligt..vi pratade i massor...lite allvar med dock...han gav mig då en puss..där fanns en speciell anledning till den kom där den kom...men det är inget jag vill skriva om här...vilket får accepteras...
Sen tog vi en promenad i mysiga Ystad..kallt var det men skönt ändå på något sätt...vi höll i handen..han tog det steget oxå...höll om varandra emellanåt...vi gick upp till Öptorget för att sen vända...då stannade han mig o bara höll om mig ett bra tag...pussade på mig...så mysigt...
Efter det bar det av hem igen...satte oss lite framför tvn men sen kände vi att sängen kallade så vi gick o la oss...det var mysigt att han någon vid sin sida...även att ha nån att vakna bredvid...myspys...men han åkte hem tidigt för han skulle hjälpa en kompis med att bära en soffa...vi hördes sen av både via telefon o sms..han e så himla gullig...nu får jag verkligen ta det lungt och ej stressa fram något...höll på att gå galet igår redan pga min misstänksamhet o för att jag blev nojig...suck jag är bara så korkad...vi ska ses nu i veckan...längtar redan dit...saknar honom....väldigt mycket redan...♥♥♥ puss puss
Vad hände sen igår...Jennie o Fabbe bjöd på frukost...stannade där ett tag..hem om..vilade lite..dit igen lagade middag ihopa...Patrik kom med dit...sen spelade vi spel...Cluedo...kul..jag vann den ena rundan...jag e vass...hehe..

Dödsångest....hm..varför...tog ett test...när jag ska dö...hehe...ska leva ett bra tag om man säger så...den 3 september 2052 är min dödsdag..hehe...

TACK PIA SÄGER VI BÅDA!!!Hehe.....

5 kommentarer:

Calin sa...

Va kul att du träffat en kille som det känns rätt med. Glad för din skull. :) Hur kan du vilja ta ett dödstest? Hade jag aldrig vågat.

VitaMagnolia sa...

jag håller med syrran, hade inte vågat tadet testet. snacka om att skapa ångest. Kul att daten gått bra. Det låter bra med att inte stressa fram något, utan ta det som det kommer. Spänning är aldrig fel. Lycka till! Kram kram

Jenny sa...

Testet är ju bara en ploj...tror inte på det..gjorde det för det var en kul grej bara...
Jag är oxå glad..tack...men får hoppas att glädjen varar bara....

Anonym sa...

Det kommer aldrig att hålla...Om du för en gångs skull kunde ta det lite lugnt, dejta ngr gånger, ligga lågt med att berätta det för alla. Blir bara jobbigt för dig när du ska berätta för alla att det inte höll....

Jenny sa...

Till dig anonym...vågar du ej stå för vad du säger eller...så fegt...Jag har ej berättat det för alla heller...vi är dessutom fortfarande på dejtstadiet...förstår ej vad ditt problem är...