måndag 22 september 2008

Hallonpaj

Idag var det en tidig morgon och lång dag.Så drygt.Var inte alls på G idag.Suck.Sen till råga på allt fick man världens huvudvärk med.Men som tur var släppte den senare ikväll.Jag har påbörjat att lägga nytt space handdukar etc på jobbet.Kul men jobbigt.Plats är det inte så gott om kan jag då säga.Ska fortsätta imorgon för visste inte hur jag skulle fortsätta.Rådfråga The Boss.
När jag kom hem var mamma här.Fick lite mat av henne.Gott.Kasslergryta.Sen kom Jennie.Mamma,jag och Jennie såg sen CSI Miami och åt hallonpaj.Mumsfilibaba.
Efter att mamma gått så kollade jag och Jennie på film.Skitball var den.Verkligen att rekommendera kan jag säga.Tre systar och en mamma.
Hamnade visst även i YA idag från i lördags.Isch.Hur stor är sannolikheten att de väljer ut just vårt foto liksom.Suck och stön.Jag ser ju ut som en liten dvärg.
Har även beställt klipptid till fredag.Ska bli skönt.Det blev Klosterklippet för billigare än så kan det nog ej bli.Efter jag har klippt mig ska jag till Josefin och slinga håret.Ska oxå bli skönt.Tycker håret är lite för mörkt just nu då.Dags och hoppa in i duschen!Godnatt!

Inga kommentarer: