söndag 21 september 2008

Vilken lördag


Oj oj vad ska man säga.Först jobbade man och vilket skulle bli en lördag med film och dricka lite med Jennie blev något helt annat.Det blev fest iallafall.David kom.Sen även F och T.Sen dök oxå grannen upp med en kompis.Så det blev allt kul.Iallfall hemma hos mig då.Vi kom ej iväg förrän sent typ vid ett.Vi slog följe alla ner till Bara a Bar men skingrades på vägen dit.F och jag gick för oss själva.Trevligt men ändå ej.Tråkigt var det på Bar a Bar..som vanligt på sistone rätt så konstiga människor.Blev dock bjuden på en drink...vet ej vem den personen var dock...men men...god var den.Sen skulle vi hem till mig alla men det blev bara jag och F för Jennie drog vidare.
Idag har man mått som man förtjänat..inge bra..brukar ej må dåligt.Sovit halva dagen men dock även tvättat.Duktigt va?Sen blev det tyvärr pizza på Bröderna M.Gott som vanligt och M var trevlig..Hihi..han är oxå mysig så hur ska man göra....

1 kommentar:

VitaMagnolia sa...

JENNY...vad är det jag läser. Blir ARG och BESVIKEN. Du vet precis vad jag tänker hoppas jag...så jag inte behöver skriva det på bloggen. Jag säger bara ett ord, skärpning!!!