fredag 19 september 2008

Kört bil...Opel ♥

Idag på jobb har det ju varit en rätt så intressant dag får jag säga.Kanske ingen bra försäljning då,men som sagt vi har fått fint i butiken nu.Fått färdigt där framme vid kassan oxå.Satte ihopa det sista idag.Fast de blev inte Santa Fe utan Liva barbord med stolar och sen Colorado fåtölj och en golvlampa.Koskinn under barbordet.Skitsnyggt.
Sen kan jag inte förstå varför kunder kommer och ska hämta en massa varor 5 min innan man stänger.Speciellt utan kvitto.Hur dum får man bli.Det fattar väl vem som helst att man måste ha med sig,eller hur!

Sen har jag kört bil idag...gud vad kul det är då.Var nere på H&M och köpte hårfärg.Snällt av My och låna ut den.Såg Liza..min extramamma..när jag var ute och körde...tänkte först tuta men hann inte.
Synd man är så fattig och inte har råd att köpa en liten bil då.Snyft...Det blir ju inte så ofta man kör bil ju.Tyvärr.

Tänkte kanske färga håret ikväll.Får se om jag orkar.Ska först äta och kolla film...i min ensamhet..snyft..imorgon blir det kanske film med Jennie och sen kanske utgång.Beror på lite hur hon mår för hon har feber idag.Stackars min lilla gumma.Krya på dig! ♥
Ha en trevlig kväll! ♥

Inga kommentarer: