tisdag 16 september 2008

Klänning

Idag har man då varit ledig.Sovit ut blev det att man gjorde.Himla skönt kan jag då säga.Stack sen till mamma.Vi käkade middag ihopa idag..skrubba blev det.Hur gott är inte det då.Det blev våfflor idag med.Vi skulle ju träffat min bror James och min brorsdotter Emmelie idag egentligen men tyvärr så blev det inte så eftersom hon har precis kommit hem från Turkiet där hon varit och jobbat några månader.Hon kom hem tidigare än beräknat med tanke på att hon varit jättemycket dålig där nere.Nu till råga på allt har hon fått salmonella med.Stackars dig gumman!Tänker på dig!
Efter maten blev det ner till stan och prova en klänning jag lagt undan på Unos Kläder. Den ska jag ha sen till Jysk festen den 1 november som kommer vara uppe i Linköping denna gången på Cloetta Center.Dessutom är det första gången för mig att åka dit.Ska bli kul.Ser verkligen fram emot det.Var lite osäker på klänningen först, tyckte den var lite för lång för mig. Har ju så korta ben.Men det tyckte varken mamma eller de i butiken heller. Jennie kom sen oxå och hon tyckte likadant.Hittade en annan klänning med på H&M.Den var mer enkel,mer vardagsklänning kan man säga.Både mamma och Jennie tyckte den på Unos Kläder.Var snygg i den visst. Men la ändå undan den andra.Kommer säkert köpa den med,om den finns kvar när lönen kommer vill säga.Hittade även en jacka på Unos Kläder. Skinn.Skitsnygg.men de får även in några andra så avvaktar lite och ser nästa vecka.Kommer en bild på klänningen sen.Den är lila och kommer att ha en mörkgrå bolero till den och min svarta klackskor.Skulle även vilja ha håret uppsatt den kvällen men vem ska fixa det liksom.Måste ju fixas tidigt på morgonen.Vi ska ju vara mellan 14-16 för incheckning i Linköping.Det lär ju ta sin lilla tid och åka upp.

Annars idag har det ej hänt så mycket kul..Jennie och gick lite sen..bort till Elgiganten.Sen blev det regn...fy vad jag hatar hösten.Det har gått rent för fort ju.Vi skulle kolla film sen men så blev det ej då.Vi tar det imorgon istället.Har pratat med David sen om helgen.Han skulle fixa en massa snyggingar till en fest hos Jennie på lördag.Hihi...Kuligt...Man är ju ledig på söndag.Tack för den här dagen!♥

Inga kommentarer: