tisdag 7 oktober 2008

Försov mig

Gud vad jobbigt..var såå trött imorse..kunde knappt få upp ögonen och inte heller hålla de öppna.Varför är jag så trött nuförtiden?Ännu ett varför minsann.Somnade om liksom och var verkligen helt seg.Kom 1 1/2 timme senare.Men tar allt igen det imorgon.Tänkte börja kl nio då.C är ju ensam om att ta emot leveransen ju.Så det passar ju bra.

Trodde att det skulle bli en dryg dag på jobb idag.Det kändes så när vi öppnade. Men det blev det inte.Först lekte jag lite med våra radiostyrda bilar.Allt lite kul.Ska köpa dom själv med tror jag.Bra pris.Två stycken för 100 spänn.Hur billigt som helst ju. Fast de ser ju ej ut som den på bilden då..hehe..


Sen tog vi bort alla möbler framme vid kassan för nu ska julsakerna upp.Så det blir till att bygga upp hyllor igen.Tog bort allt i skeppet längst fram.Nåt bak till lagret och resten blev placerat någon annanstans.Hur kul är det att redan få upp julsakerna.Lite för tidigt kan jag tycka.Det var som en kund sa innan idag att det skulle finnas nån sorts regel för butikerna när de får ta fram julsakerna.Det hade verkligen räckt till 1a december.Man hinner ju allt tröttna.Tyvärr.Det är som med snön.Varför kan man inte få ha den på julafton åtminstone.Ett varför till...hehe...

Dags att titta på Brothers & Sisters nu...säsongsstart...sen blir det allt sängen så man kommer upp imorgon....Natti...Sov gott och dröm härliga drömmar!

Inga kommentarer: