torsdag 23 oktober 2008

Äntligen

Skit alltså..så har man vatt sjuk nu igen..halsen...fick ont i den i måndags och sen blev jag hes som vanligt...sååå drygt...nu e jag bara hes..inte så bara då...ska det komma en förskylning på det med nu eller...hoppas jag verkligen inte...suck...för det e ju fest hemma hos mig på lördag och sen bär det av till Öja..det vill jag ju inte missa denna gången..missade höstpremiären..

Äntligen har man då sett High School Musical 3..den var bra på sitt vis som de andra två oxå är då..lite väl mycket musik i denna då..hann ej sjunga klart förrän det var dags att sjunga igen tycker jag..som vanligt var det vi och en massa småungar..hehe..

Mycket som händer just nu...fest hos Petra och Robin imorgon..men jag ska ta det lungt med tanke på lördagen...ses då tjejer :)
Måste hinna och fixa lite innan bara...systemet..hämta våra saker hos Therese och Daniel...städa lite hemma..handla lite med..tänkte göra fransk manikyr med...Men först är det jobb som gäller imorgon då..Nä nu ska jag se vidare på "Fringe".Puss o godnatt!

Inga kommentarer: