söndag 19 oktober 2008

Herregud min skapare..så kärt...ses på Öja

Vilken lördag...helt tokig ju.

En lördag som skulle bli lugn eftersom det är fest nästa helg och sen Öja på kvällen.

Men vad hände...jo David ville festa.Så det blev ju att min andra hälft och jag såklart hängde på...Blev lite för mycket stress där efter jobbet...hade ju duschat..hehe...med vem...hehe..nä ingen..hehe...satt och kolla runt här på nätet..hade en timme på mig eller mindre...vi skulle vara hos david om en timme så det blev till att stressa...
Pizzan fick vi vänta på LÄNGE...fullt med folk...vem dök inte upp där..jo Pär men tror du han hälsade..nä...blev han blyg eller...det blev ju allt jag...därav att jag ej hälsade...Pizzan var mums som vanligt eller parmaskinkan var lite för seg men annars var det mums..vi började dricka där ...bar sen vidare till Davids kusin..mer dricka....Isch...

Vart hamnade vi sen jo Bar a Bar såklart..precis lagom innan halv tolv..det märktes ej av att man var där en timme ens..vi träffade på några guys..de Jennie kallade bönner..jo må hända så vara...de var eller är ju från Rydsgård...hehe..Men den ene var trevlig men dock ett litet lammkött..hihi..men han var verkligen gullig på alla vis...hm..en kund på Jysk faktiskt...vilket han påpekade ett antal ggr...hihi..

Vilka dök inte upp sen på Bar a Bar.Två som jag egentligen skulle dizza för de hade dizzat mig lite iaf den ene mest..Mr F och Mr M...hm...vad gör Jenny..ja inte dizzar hon iaf...utan när jag sitter med Mr J ja då ser jag Mr F och skriker hans namn..suck..hur pinsam e jag...han kommer fram..får en kram...sen hör eller häpna tar han hand med de andra och presenterar sig..vilken kille liksom...medan Mr M bara säger hej och kramar om mig..hm...
Jennie och jag yrar runder och ja Jennie vi var på Pc och ja det var Robin du kramade..hehe...det blev en del kramande igårkväll tycker jag..allt lite mysigt då...

Blev bjuden på en jättegod drink..Toblerone...mums men ack så så dyr den var..tur man ej betalade den själv då..hihi...tur det finns gentlemän...fast hade jag vetat att den kostade så mycket så hade jag nog ej beställt den...suck....lite pinsamt...men men...sen vad händer dessutom jo jag spiller ut det sista..suck..klantskalle..

Jennie hade tydligen gått fram till Mr M och frågat var han hade mig...eller nåt om att han skulle vara med mig...han sa tydligen nåt i stil med att det skulle han ju...hm...hon pratade oxå en del med Mr F...han fick rädda henne några gånger under kvällen...bra att han fanns där när jag inte gjorde det ju...
Kvällen slutade ändå bra trots allt för det kunde blivit värre...med risk för flera dejter eller hur man nu ska uttrycka det...hm..kunde blivit en till Mr från Sjöbo...tur att han ej dök upp...suck..säger bara en sak vilken kväll..men trevlig och rolig trots allt...

Där var ju en Mr till..Mr R..som var på Jysk en dag i veckan med sin brud och son...jag skällde på honom...såg mig inte..eller hur...sen har han mage och sitta och glo som fan på mig när jag dansar m Mr J...inte nog med det han kommer fram när vi håller om varandra och frågar om vi ska dansa...ärligt vad tror han...varför inte säger han när det blir ett nej...ett jag dansar med en annan,två du har brud..tyvärr sa jag ej det...men kunde ju allt gjort det..

Vi slapp gå hem för Mr Js kompis körde oss hem..skönt...kom i säng fort...trött som fan när jag vaknade..lite bakis men ej så farligt...men nån annan mådde dock ej så bra..hehe....föll pusselbitarna på plats nu..gått bra på jobb...när jag väl fick tag på Jennie så gick vi till Max och promenerade lite...kollat film..nu är det dags och duscha snart och sova..får väl äta lite till först bara...

Jennie och jag funderar på att göra nåt mysigt bara hon och jag när vi är lediga..hon har två kompdagar att ta ut..hon tänker göra det när jag är ledig..vi får se vad det blir..nåt förslag någon...

Nu i veckan är jag rätt mycket ledig...jobbar bara imorgon och tisdag som det ser ut nu iaf...tänkte se om jag kan rida nån dag..ska träna imorgon efter jobb...bio på onsdag...High School Musical 3...äntligen.. Måste även hämta våra saker hos Therese och Daniel innan helgen..för då är det fest igen...

Kom på en sak jag glömde eller två..hehe...minnet är kort..höll på och bli påkörd när jag cyklade till jobb idag..var helt i andra tankar..vilka kan man allt undra...sen inte nog med det när jag sen cyklar hem ringer Radiotjänst..inte direkt beredd..så det gick ej att lura dom..men kommer att ringa igen och säga att jag sålt min tv för att jag behövde pengarna...vilken buse jag är...hehe...men hur många är inte det och hur dyrt är det inte...suck...♥♥♥




2 kommentarer:

Anonym sa...

tur jag har min vapendragare :)

Jenny sa...

Javisst e det :)