fredag 10 oktober 2008

Ledig

Så har man varit ledig idag.Verkligen skönt må jag säga.Sovit länge har jag gjort med.Rent för länge oxå för nu sitter jag här och skriver vid den här tiden liksom...mitt i natten.Vad säger det?!
Har allt fått gjort lite idag iallafall.Har varit hos Inga och hjälpt henne med att ställa in Tv4+ på tvn och videon.Den bytte ju kanalplats.Nu har jag hjälpt både mamma och Inga så nu är det bara Kari kvar.Det kommer det oxå. Stannade en stund hos Inga.Hon bjöd på middag.Snällt av henne för det behövde hon ju verkligen.Hjälper ju till för att jag vill.Sen ville hon även ge mig en peng.Ah nä verkligen inte.Sen drack vi kaffe och åt kakor när jag fixat tvn.Mysigt.
Efter jag varit hos henne stack jag till bibblan och lånade lite böcker.Reserverade även en bok som ej fanns inne... "Spelet" heter den och är skriven av Neil Strauss.Den handlar om män och vad det dom säger egentligen betyder.Vilket kan vara bra att veta.Hehe..för förstår sig på dom gör man verkligen inte...suck..dom är verkligen från en annan planet.Jennie kom till bibblan och sen gick vi och handlade på Ica.Storhandling för min del.Äntligen fått det gjort.Nu ska jag bara lämna in matchecken på jobb och få pengarna tillbaka.Fick ju en matcheck för att jag ställt upp så mycket.Nice!
Ikväll har vi sen kollat tv och efter det blev det "Mamma Mia".Vilken bra film.Får allt se till så att mamma oxå ser den.Tror att hon kommer att gilla den.Även Inga kanske.Jag kan se den igen så bra var den.Imorgon är jag oxå ledig och även Jennie så då ska vi göra stan!Tänkte på en sak..kanske skulle lägga ut lite bilder på min lägenhet..hm..och lite mer på Trixie min lilla gullunge.Nu blev jag allt lite hungrig.Ska äta lite och sen blir det sängen! Natti!

2 kommentarer:

Anonym sa...

tiden fungerar inte riktigt här för inte skrev du detta 17.57 haha/Jennie

Jenny sa...

Har ändrat tiden nu då..hehe