måndag 13 oktober 2008

Helgen

I fredags var det allt en mysig dag.Eller kanske mer mysig för Jennie då.Pysslade om henne lite.Fast först var vi och gjorde stan osäker.Kollade lite i affärer.Bara kolla för min del nu då..ont om cash..Men behöver svarta stövlar och även nya vinterskor.Fast man ej vill men för eller senare kommer den.Tyvärr.Hittade ett par på mitt gamla jobb men de var lite för stora på bredden då.Även de stövlarna jag hade kollat ut i skylten.Där var problemet att vaden var för smal.
Innan vi gick hem blev det och sola lite..grymt skönt..som alltid..solade på lördagen sen med...fast jag brände mig lite..struntsamma...Fixade sen Jennies hår och det blev bra tycker jag...bjöd henne på mat...wokgryta..dock lite bränt eftersom jag höll på med hennes hår samtidigt..men gott var det ändå..Vi fixade till mit hår med..tog lite av den mörka färgen på mina ljusa slingor som blivit för ljusa..så det slipper se grått ut..för det vill jag ju verkligen ej...det blev bra..skönt...Vi hade även varit på systemet för vi hade tänkt gå ut men så blev ej fallet.Tur var väl det för där var bara småungar ute ju.Sen skulle ju jag jobba med.Vilken dag på jobb sen..Jag sålde flera sängar...det var riktigt stressigt där ett tag.F dök upp med sin son..hade ej tid med honom ens...Kändes lite konstigt och ses med tanke på att vi hade pratat dagen innan...hm...
Jag och Jennie gick till Bar a bar sen på kvällen.Lite folk blev mycket till slut men då ville Jennie tyvärr hem för hon tyckte det var konstigt folk.Det tyckte ju ej jag..men men...känner på mig att vi missat nåt..men men...Hädanefter blir det till att gå ut nånannanstans...Helsingborg först kanske..har pratat med T min lilla polis...hihi..det fixar sig nog...där ska ju allt finnas snygga boys däruppe...skit i att det finns en risk för mig att stöta på D och hans nya..han bor ju ej där längre så..och hur stor är chansen liksom..i och för sig med min otur så...men då har jag ju T där..hehe..

Sen till nåt helt annat..som jag ej nämnt här än.Där var en kille på jobb som allt var lite söt..från Loomis..såg hans namn...tog kontakt med en annan kille från Loomis och bad om hjälp.Han skulle hjälpa mig men har ej hört något än..suck...vad är det som händer...är jag en stalker...

Sen har jag ju mailat Drew Seeley och tro det eller ej men han har svarat mig..glad blev jag allt...Han har såå grymt fina ögon och en grymt fin röst..suck...♥♥♥

Nu är det verkligen dags och sova fast jag är ledig imorgon och fast jag har sovit bort halva dagen.Mest gjort ingetting idag.Deppat och kollat tv är väl det ända.Jennie och jag tog i och för sig en luten promenad innan ikväll.Alltid något.Funderar på och börja träna.Blir liksom aldrig av med och rida.Tyvärr.Måste verkligen ringa Eva imorgon.Måste ju oxå höra hur det gått med valparna.Kram och godnatt!

Inga kommentarer: