torsdag 2 oktober 2008

Blir så ledsen

Varför har man sån otur hela tiden..med det mesta..känner mig negativ i allmänhet..suck...
Vill för det första ha ett heltidsjobb med bättre lön och bättre arbetstider...
Varför kan man inte träffa en vettig kille oxå...men verkar inte finnas några såna längre..jag har inte hittat några iaf..så berätta gärna var dom finns...
Stefan skulle ringa igår vilket han ej gjorde.Hur mycket man än har och göra så har man alltid tid med ett sms...kan jag tycka iaf..men och andra sidan så resonerar ej killar som vi.Vem vet jag kanske missuppfattade honom på något vis.Han menade kanske bara att om jag nu ska ringa när ska jag ringa då..för vi hade snackat innan om att höras av innan lördag, då det är bestämt att vi ska träffas, om var jag bor etc...Tänkte ringa honom sen ikväll..tror jag iaf...bättre och ta tjuren vid hornen som man säger och få reda på hur det ligger till så jag slipper att ödsla min tid på honom annars...

Får väl ta och fixa mat...Falukorv i ugnen..gott ska det allt bli...var längesen jag åt det..så mums..Bye for now..♥

2 kommentarer:

VitaMagnolia sa...

Lycka till på dejten ikväll! :)

Jenny sa...

Det blev ju då ingen..tyvärr...killar e idioter...