onsdag 29 oktober 2008

Vad ska man säga om livet...

Nu har förskylningen brutit ut riktigt..suck..lagom till lördag...men med en massa vitaminer och mediciner så ska jag nog allt kurera mig...är ju ledig två dagar från jobb nu med ju och det är ju bra så man kan vila upp sig...
På tal om jobb så är där nerskärningar på gång...My blir ju drabbad i första hand men sen blir det allt lilla jag och det suger verkligen..nu när man äntligen hittat ett jobb som man trivs kanon med och även med sina arbetskamrater..skulle fått besked idag men så blev det då inte så det är bara att vänta till imorgon...
Idag har man kopplat av lite men även varit lite duktig.Tvättat har jag gjort och betalat de roliga räkningar..ett ont måste...vilat lite däremellan med..plockat lite härhemma..varit en snabbis i stan med Jennie..för en snabbis blev det verkligen...precis innan stängning ner på H&M och sen Lindex..Blev till att käka på Max sen...Åhléns där vi båda hittade en väska..
Imorgon blir det oxå att göra lite saker men tänker allt vila ut lite först..men ej för länge för har en hel del saker att hinna med...Kom på att snart är det Fars Dag med...suck saknar dig allt pappa..lovar att tända ett ljus för dig...Nu ska jag sätta mig en stund framför den andra burken...hehe...Natti!

♥HA DET BÄST!!!♥

Inga kommentarer: