måndag 6 oktober 2008

Mys på jobbet

Idag började jag klockan åtta tillsammans med L.Det var inte så många skyltar och byta så vi tog allt en mysfika.Kallt som fan var det då så jag satt med en badrock om mig.L kokte för lite kaffe kom hon på så när jag hade lagt i strösockret och hällt upp kaffet så tog hon från mitt kaffe och hällde över till sitt.Ni kan ju gissa hur mitt kaffe smakade då.Det var socker med kaffe istället kan jag säga.Men behövde det för att piggna till och bli varm så det var bara att dricka det.
Sen annars på jobb har det varit städtime.Dammsugat överallt ordentligt.Blev inte riktigt klar runt sängarna då men börjar tyvärr får man väl säga kl åtta imorgon med så hinner kanske med den lilla biten innan vi öppnar.L tog köket och badrummet.Jag tog bort allt i gången och kollade även över lilla lagret så att säga.Sen behöver det rensas ute lite från handdukslagret med.Men det får bli en annan dag!

Är allt lite arg eller vad man ska säga på The Boss.Det stod inte på mitt schema att jag skulle börja åtta imorgon utan kl tre.Han har inte ens frågat mig om det är ok.Bara tagit förgivit.Det är säkert för att han ska vara i Bernstorp och hjälpa till med en ny butik hela veckan.Men han får ju fråga först som han gjorde med onsdagen.Skickade mess till honom om det..men tror du han svarade..fast han är ju sjuk..men men..Har inga problem att jobba dessa pass men två dagar i rad utan att vara beredd på det..hm...drygt...tänk om jag ej kollat på schemat nu..då hade C stått där själv imorgonbitti...Har haft namnsdag idag oxå ju..har fått några grattis iaf..alltid trevligt...Dags o duscha..sen sova..Natti..sov gott o dröm härliga drömmar

Inga kommentarer: