måndag 13 oktober 2008

Träna

Idag har man varit uppe kl åtta för och tvätta..suck...men sov allt emellan maskinerna och mös med Trixie.
Stack till mamma sen och sydde upp mina kjolar jag fått av Veronica.Den ene blev väldigt kort..hehe...perfekt sommarkjol dock..Käkade lite mat där...kycklinglår med stekt potatis...gott...
Ner i stan sen..träffade Jennie...gick lite ärenden...sen bar det av till Nautilus..har bestämt mig för och testa att träna lite styrka så att jag kan få lite armmuskler.Även träna rygg,axlar och skuldrer eller hur det nu stavas..hehe...provar i två veckor och får se sen...men det blev bara på en maskin däruppe som var för benen...orkade bara en kvart..trodde jag hade mer muskler än så i mina ben...men men det var ju längesen jag red nu...har bokat in en tid imorgon med en instruktör...så klockan sju smäller det allt...nu ska jag snart sova...möte tidigt imorgonbitti...suck...med det serveras ju allt frukost...gott..får jag hoppas...Natti!

Inga kommentarer: